Administration and HR Team Leader with German – SSC/BPO
Miejsce pracy: Poznań
Naszym klientem jest prestiżowa organizacja z branży SSC/BPO, która poszukuje Kandydatów na stanowisko HR and Administration Team Leader with German – SSC/BPO
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
– Zarządzanie kilku osobowym zespołem
– Wspieranie inicjatyw związanych z ciągłym udoskonalaniem Zespołu
– Codzienne nadzorowanie procesu, aktywne wsparcie operacyjne w przypadku kluczowych klientów
– Wsparcie merytoryczne dla zespołu oraz zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych przez zespół zadań
– Budowanie długotrwałych relacji z klientem wewnętrznym
– Generowanie cyklicznych raportów
Wymagania:
– Biegła znajomość jęz. niemieckiego i dobra języka angielskiego
– Wykształcenie wyższe
– Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum kilki osobowym (warunek konieczny)
– Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
– Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows – Word, Excel)
– Znajomość systemu SAP będzie atutem
Korzyści:
– Liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
– Umowa o pracę
– Pakiet atrakcyjnych benefitów
– Możliwość pracy zdalnej 100% podczas pandemii, a po niej możliwość pracy hybrydowej
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta