Analityk z j.hiszpańskim

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe inżynierskie

Branża: IT – Konsulting

Informacje o ofercie:
  • Rodzaj pracy: Praca biurowa
  • Branża: informatyczna
  • Lokalizacja: centrum Katowic lub Lublin
  • Wynagrodzenie: 6000 – 6500 PLN brutto
  • Miejsce pracy: Katowice lub Lublin

 

Obowiązki:

  • zarządzanie zdarzeniami serwisowymi/wnioskami (od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi);
  • zapewnienie użytkownikom wsparcia i usług (dążąc do rozwiązania jak największej liczby połączeń, odbieraj, ustalaj priorytety, dokumentuj i aktywnie rozwiązuj prośby o pomoc użytkowników końcowych);
  • selekcjonowanie w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji (zgodnie z gwarantowanym poziomie usług (SLA)), śledź otwarte zgłoszenia i monitoruj postępy zgłoszeń zgodnie z SLA, zamykaj pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu;
  • przeprowadzanie procesu zarządzania poważnymi incydentami zgodnie ze standardami Securitas,
  • zapewnienie pozytywnego wrażenia klientom poprzez spełnianie oczekiwań klientów oraz zapewnienie, że wnioski zostaną rozwiązane;
  • zapewnienie ciągłej współpracy z zespołami IT Operations Management L2/L3,
  • zdobywanie aktualnej wiedzy na temat funkcji biznesowych, procesów pracy i systemów firmy.

Wymagania:

  • 2 lata doświadczenia w zakresie pomocy technicznej (zarówno użytkownikom zdalnym, jak i użytkownikom na miejscu – w przypadku problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem);
  • komunikatywność;
  • znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. B2;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • posiadanie wiedzy na temat procesów ITSM, takich jak zarządzanie incydentami, problemami, itp.
  • samodzielność;
  • mocna etyka pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wielozadaniowość oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
  • możliwość pracy na różnych zmianach;
  • znajomość MS Office 365;
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów (przeglądarki, VPN, łączność, hasła, Internet);
  • będzie nam miło, jeśli będziesz miał wiedzę o: systemie operacyjnym Windows (10), drukarkach, komputerach stacjonarnych, TeamViewer, AD, Citrix, urządzeniach mobilnych (IOS, Android), ServiceNow oraz narzędziach telefonicznych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • liczne programy rozwojowe (kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i certyfikatów, korzystanie z platformy NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, prelekcje TED, materiały Coursera, szkolenia wirtualne: m.in. Excel, VBA, RPA lub obsługa klienta);
  • elastyczne godziny pracy;
  • świetną atmosferę, tzn.: nie mamy sztywnych zasad dotyczących ubioru, ale mamy niesamowite społeczności i zmieniające świat inicjatywy, takie jak Program Grantów;
  • jesteśmy dużą firmą z niepowtarzalną atmosferą – nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne chwile i po prostu… lubimy się!
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić