Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0149

Obowiązki:

-nadzorowanie wejścia i wyjścia gości wystawy
-organizowanie gościom czasu spędzonego na wystawie
-udzielanie fachowej i tematycznej informacji o odwiedzającym obiekcie

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie – A2 – niższy średnio zaawansowany, w piśmie – A1 – początkujący

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność rozmowy z klientem, telemarketer
  • empatia, cierpliwość w podejściu do specyficznego klienta – mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
  • Komunikacja i budowanie relacji z klientami

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : obowiązkowość, punktualność, skrupulatność [Inne] : Stanowisko pracy dla osoby kontaktowej, otwartej, lubiącej pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w branży turystycznej lub sprzedaży bezpośredniej

Miejsce pracy: Rynek 5, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny: 504 181 504 lub e-mail: wystawa@swiatojcamateusza.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić