Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/21/0149
Obowiązki:
-nadzorowanie wejścia i wyjścia gości wystawy
-organizowanie gościom czasu spędzonego na wystawie
-udzielanie fachowej i tematycznej informacji o odwiedzającym obiekcie
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie – A2 – niższy średnio zaawansowany, w piśmie – A1 – początkujący
Umiejętności i uprawnienia:
- umiejętność rozmowy z klientem, telemarketer
- empatia, cierpliwość w podejściu do specyficznego klienta – mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
- Komunikacja i budowanie relacji z klientami
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, brak
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 1] : obowiązkowość, punktualność, skrupulatność [Inne] : Stanowisko pracy dla osoby kontaktowej, otwartej, lubiącej pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w branży turystycznej lub sprzedaży bezpośredniej
Miejsce pracy: Rynek 5, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny: 504 181 504 lub e-mail: wystawa@swiatojcamateusza.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Ochrona
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta