S8 S.A.
S8 SA – Nasza firma od 2014 roku tworzy oblicze branży Call Center. To co wyróżnia nas na rynku to nieustanny dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników oraz świetna atmosfera pracy w naszej firmie. Nie wahamy się używać sformułowania, iż jako S8 świadczymy bezkonkurencyjne outsourcingowe centrum obsługi dla Naszych Klientów. Aktualnie nadal rozwijamy się i do naszych szeregów poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko DORADCY KLIENTA Ds. Obsługi Klienta Bankowego (bezpośrednia infolinia banku)
Główne zadania:
Obsługa połączeń przychodzących;
Udzielenie kompleksowych informacji;
Przekazywanie informacji zgodnie ze skryptem.
Oczekujemy:
Pozytywnego nastawienia i zaangażowania;
Dyspozycyjności;
Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta (nie jest to wymóg konieczny).
Oferujemy:
Pracę z elastycznymi godzinami pracy – do ustalenia;
Pełne przeszkolenie – płatne już od 1 dnia;
Wynagrodzenie godzinowe + 2 składnikowa premia;
Współpracę w przyjaznej atmosferze;
Po 100% wdrożenia możliwość pracy w systemie home office.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta