Aplikacje zostały zamknięte

S8 S.A.

S8 SA – Nasza firma od 2014 roku tworzy oblicze branży Call Center. To co wyróżnia nas na rynku to nieustanny dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników oraz świetna atmosfera pracy w naszej firmie. Nie wahamy się używać sformułowania, iż jako S8 świadczymy bezkonkurencyjne outsourcingowe centrum obsługi dla Naszych Klientów. Aktualnie nadal rozwijamy się i do naszych szeregów poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko DORADCY KLIENTA Ds. Obsługi Klienta Bankowego (bezpośrednia infolinia banku)

Główne zadania:

Obsługa połączeń przychodzących;
Udzielenie kompleksowych informacji;
Przekazywanie informacji zgodnie ze skryptem.

Oczekujemy:

Pozytywnego nastawienia i zaangażowania;
Dyspozycyjności;
Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta (nie jest to wymóg konieczny).

Oferujemy:

Pracę z elastycznymi godzinami pracy – do ustalenia;
Pełne przeszkolenie – płatne już od 1 dnia;
Wynagrodzenie godzinowe + 2 składnikowa premia;
Współpracę w przyjaznej atmosferze;
Po 100% wdrożenia możliwość pracy w systemie home office.

Oznaczone jako: obsługa klienta

Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić