Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/21/0397
Obowiązki:
sporządzanie sprawozdań finansowych, opracowanie i nadzór nad sporządzeniem rocznych planów w zakresie działalności ośrodka, prowadzenie rachunkowości, nadzór nad bieżącą realizacją i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej, naliczanie wynagrodzeń, obsługa finansowa i rozliczanie środków pozyskanych z dotacji lub konkursów w tym z programów UE, dekretowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
- obsługa komputera
- księgowanie z wykorzystaniem programów komputerowych
- sprawdzanie danych księgowych
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ukończone ekonomiczne studia magisterskie bądź uzupełniające ekonomiczne
Miejsce pracy: 6 Marca 35, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 – 15:00
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Kadra zarządzająca
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta