Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0397

Obowiązki:

sporządzanie sprawozdań finansowych, opracowanie i nadzór nad sporządzeniem rocznych planów w zakresie działalności ośrodka, prowadzenie rachunkowości, nadzór nad bieżącą realizacją i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej, naliczanie wynagrodzeń, obsługa finansowa i rozliczanie środków pozyskanych z dotacji lub konkursów w tym z programów UE, dekretowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
  • obsługa komputera
  • księgowanie z wykorzystaniem programów komputerowych
  • sprawdzanie danych księgowych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ukończone ekonomiczne studia magisterskie bądź uzupełniające ekonomiczne

Miejsce pracy: 6 Marca 35, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 – 15:00

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Kadra zarządzająca
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić