Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw prezydialnych w Zespole Prezydialnym Referatu Ogólnego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencja przepisów prawnych wpływających do jednostki i ich dystrybucja na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej,
  • aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki oraz zapoznanie z przepisami policjantów i pracowników jednostki,
  • sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej w oparciu już istniejące,
  • sporządzanie wykazów na pocztę specjalną
  • sporządzanie wykazów na Pocztę Polską
  • comiesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • prowadzenie rejestru teczek ,dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych
  • prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej
  • pisanie poleceń wydanych przez komendanta oraz protokołowanie odpraw

Warunki pracy

    • naturalne i sztuczne oświetlenie
    • wymuszona pozycja ciała
    • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
    • brak podjazdu dla osób niepełnosprawynych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe

  • komunikatywność
  • samodzielność
  • dyspozycyjność

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Sekretariat Zespołu Prezydialnego Referatu Ogólnego
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić