Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw prezydialnych w Zespole Prezydialnym Referatu Ogólnego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencja przepisów prawnych wpływających do jednostki i ich dystrybucja na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej,
- aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki oraz zapoznanie z przepisami policjantów i pracowników jednostki,
- sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej w oparciu już istniejące,
- sporządzanie wykazów na pocztę specjalną
- sporządzanie wykazów na Pocztę Polską
- comiesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej
- prowadzenie rejestru teczek ,dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych
- prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej
- pisanie poleceń wydanych przez komendanta oraz protokołowanie odpraw
Warunki pracy
-
- naturalne i sztuczne oświetlenie
-
- wymuszona pozycja ciała
-
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
-
- brak podjazdu dla osób niepełnosprawynych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
- umiejętność interpretacji przepisów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- komunikatywność
- samodzielność
- dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Sekretariat Zespołu Prezydialnego Referatu Ogólnego
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
Prezentacja firmy
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM.
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/04/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta