Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby
- Sporządzanie analiz okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby/pracy
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków w związku z pełnieniem służby/wykonywaniem pracy, sporządzanie dokumentacji w tym zakresie
- Prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP pracowników/policjantów
- Udział w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń okresowych BHP dla pracowników i policjantów
- Opracowanie dokumentacji dot. ryzyka zawodowego
- Opracowanie projektów wewnętrznych decyzji, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym. Budynek nie posiada windy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
– pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
– ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie Profil wykształcenia: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy z dn. 4 kwietnia 2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą;
- znajomość rozporządzenia MSW z dn. 7 maja 2019 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej,Państwowej Straży Pożarnej oraz Służbie Ochrony Państwa;
- znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP
- znajomość Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej;
- umiejętność tworzenia projektów decyzji, pracy w zespole, analitycznego myślenia, interpretacji przepisów;
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność, systematyczność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie, ul. Piłsudskiego 39, 12-100 Szczytno
Prezentacja firmy
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM.
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta