Opis stanowiska pracy
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw zamówień publicznych w Biurze Kadr, Płac i Budżetu
90-926 Łódź Piotrkowska 104
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych udzielanych przez Wojewodę lub Urząd oraz dbałość o właściwe i zgodne z prawem przeprowadzanie przetargów w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu
- sporządzanie planu zamówień publicznych Urzędu na podstawie projektów planów zgłaszanych przez wydziały w celu oszacowania potrzeb zamawiającego i ustalenia wartości zamówienia
- prowadzenie rejestru umów, których płatnikiem jest Wojewoda, Urząd lub innych zleconych umów
- prowadzenie rejestrów wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach w celu realizacji zadań ustawowych
- udzielanie informacji publicznej związanej z prowadzonymi postępowaniami przetargowym w celu realizacji złożonych wniosków
- współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w celu realizowania zamówień centralnych.
Warunki pracy
Czynniki szczególne: zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w tygodniu: wykonawcy biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
– pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
https://www.gov.pl/web/uw-lodz/nabor-do-sluzby-cywilnej
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 3900,00 zł do 4500,00 + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2020, poz.265 z późn.zm. )
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich „Wymaganych dokumentów i oświadczeń” nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
praca/staż w komórce lub na stanowisku związanym z udzielaniem bądź kontrolą zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych, umiejętność pracy w zespole, działania pod presją czasu, rozwiązywania konfliktów, analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, samodzielnego podejmowania decyzji, prawidłowego formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie, obsługi komputera, umiejętność działania w sytuacjach stresogennych, asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- szkolenia bądź kursy z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, kc, kpa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Punkt Obsługi Klienta bud.C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 78147
Prezentacja firmy
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. … Rozwiń
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/05/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta