Opis stanowiska

  • analizowanie dokumentacji technicznej związanej z procedurą wyboru dostawców i podwykonawców,
  • przygotowywanie planu zakupu,
  • tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza ofert,
  • prowadzenie negocjacji techniczno-finansowych z potencjalnymi dostawcami i wykonawcami,
  • przygotowywanie projektów umów wraz z koniecznymi załącznikami,
  • uaktualnianie branżowej listy podwykonawców oraz dostawców,
  • koordynowanie rozliczeń finansowych z dostawcami i podwykonawcami.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne budowlane,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra znajomość programu AutoCAD i Norma.
  • skrupulatność, dokładność,
  • umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej,
  • umiejętność wyszukiwania, analizy i porównywania informacji,
  • doświadczenia we współpracy z dostawcami i podwykonawcami,
  • doświadczenie na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie zadań.

Oferujemy

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i uczenia się od najlepszych,
  • pracę w zróżnicowanym zespole,
  • pracę w firmie, która kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność biznesu,
  • możliwość korzystania z nowoczesnych technologii,
  • przyjazną atmosferę pracy
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić