Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

IT Recruiter

Miejsce pracy: Poznań

4-14-58386

Masz już pierwsze doświadczenia w rekrutacji oraz chcesz związać z tym obszarem swoją karierę?

Wiesz co nieco o nowoczesnych technologiach…a jak nie wiesz to chcesz się dowiedzieć?

Chcesz pracować wśród osób, które lubią przekazywać swoją profesjonalną wiedzę i z którymi możesz zintegrować się po pracy?

Jeśli tak właśnie jest – dołącz koniecznie do naszego zespołu Technologies!

Jako Grafton Recruitment jesteśmy renomowaną, międzynarodową firmą consultingową zajmującą się kompleksowym doradztwem personalnym.

Aktualnie do naszego pełnego energii zespołu Grafton Technologies, poszukujemy równie dynamicznej osoby zainteresowanej rozwojem w branży doradztwa personalnego, która będzie wspierać Konsultantów w zakresie rekrutacji na stanowiska Specjalistyczne i Managerskie w obszarze IT & Telco.

Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
– Realizacja projektów rekrutacyjnych dla branży IT & Telco
– Prowadzenie poszukiwań bezpośrednich, nawiązywanie relacji z potencjalnymi kandydatami
– Rozmowy rekrutacyjne z kandydatami
– Prowadzenie dokumentacji oraz systematyczne raportowanie

Wymagania:
– Minimum rok doświadczenia we wspieraniu rekrutacji i selekcji pracowników średniego i wyższego szczebla – idealnie w obszarze IT/Telco
– Zainteresowanie obszarem rekrutacji i chęć dalszego rozwoju w tym kierunku
– Znajomość metodologii oraz narzędzi rekrutacyjnych
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość drugiego języka obcego będzie atutem – nasi Kandydaci i Klienci to w dużej mierze osoby anglojęzyczne
– Umiejętność niestandardowego myślenia i poszukiwania nowych rozwiązań – chętnie wdrożymy Twoje pomysły 🙂
– Wysoka kultura osobista, pozytywna energia
– Duży poziom samodzielności i zaangażowania

Korzyści:
– Wyjątkowa atmosfera pracy w świetnym zespole
– Możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia warsztatu pracy wspartego pakietem szkoleń
– Praca zgodnie z najwyższymi standardami w oparciu o normy ISO.
– Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny – umowa o pracę
– Atrakcyjna lokalizacja biura – centrum Poznania
– Elastyczne godziny pracy, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
– Praca zdalna 2-3 dni w tygodniu

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij