Junior HR Specialist with Spanish

Location: Poznań

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy Usług Centrum Wspólnych, poszukujemy osób chcących rozwijać się w dynamicznym środowisku. Jeśli jesteś otwarty na wiedzę z zakresu HR lub masz już pierwsze doświadczenia w tym sektorze.

Zacznij swoją karierę od zaraz – Aplikuj!

Oferta jest dla Ciebie, jeżeli:

– szukasz pracy zdalnej (w perspektywie pracy hybrydowej – elastyczność i Home office)

– lubisz na co dzień pracować z ludźmi i chcesz mieć wpływ na rozwój wewnętrznego zespołu HR

– świetnie się komunikujesz i współpracujesz zespołowo

– komunikujesz się w języku hiszpańskim (C1) i angielskim na poziomie min. B2

– potrafisz skupić się na szczegółach i szybko się uczyć

– posiadasz doświadczenie w administracji/ administracji kadrowej / dziale HR – duży atut

– posiadasz wiedzę z zakresu zarządzania dokumentacją personalną

– posiadasz doświadczenie z systemem SAP lub innym

– dobrze poruszaSZ się w środowisku MS Office – Excel

Twoje zadania:

– selekcja CV, kontakt telefoniczny i mailowy z kandydatami oraz zarządzanie spotkaniami rekrutacyjnymi

zapewnienie doskonałej i profesjonalnej obsługi administracyjno-kadrowej dla pracowników firmy

– odpowiedzialność za zgodność procesów administracji kadrowej z wewnętrznymi procedurami

– ścisła współpraca z działem administracji personalnej i płacowej

– przygotowanie dokumentów kadrowych oraz zarządzanie dokumentacją personalną

– administracja benefitami

Benefity dla Ciebie:

 umowa o pracę (sprawny proces rekrutacji)

– program benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie)

-15% zniżki na produkty i usługi firmy

– nagrody jubileuszowe, eventy firmowe

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij