Narodowy Bank Polski

Departament Informatyki i Telekomunikacji

poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Obsługi Informatycznej

 

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • zarządzanie sprzętem informatycznym i zainstalowanym na nim oprogramowaniem klienckim,
  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
  • bieżąca obsługa i wsparcie informatyczne użytkowników (II linia wsparcia),
  • bieżąca obsługa i wsparcie informatyczne użytkowników kluczowych (VIP),
  • realizacja zadań z wykorzystaniem podejścia usługowego w IT,
  • udział w przedsięwzięciach i wdrożeniach informatycznych w obszarze II linii wsparcia informatycznego.

 

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe techniczne z zakresu informatyki, preferowane wykształcenie wyższe inżynierskie z zakresu informatyki,
  • znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT,
  • min. 2 letniego doświadczenia w pracy przy realizacji wsparcia informatycznego użytkowników,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie i opracowywanie dokumentacji technicznej oraz komunikację z zagranicznymi serwisantami zewnętrznymi,
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (7-10) oraz pakietu MS Office, Office 365,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urządzeń końcowych w rozległej sieci teleinformatycznej;
  • umiejętność realizacji zadań wsparcia informatycznego z wykorzystaniem narzędzi do zdalnej konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania,
  • umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji,
  • umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,
  • umiejętność podejmowania inicjatywy i szukanie nowych rozwiązań.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość branży IT,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wiedza z zakresu ewidencji wartości niematerialnych i prawnych,
  • znajomość narzędzi Powershell i MS SCCM.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 28 września 2021 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego pod opcją „Aplikuj”.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się bz dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić