Kierownik oddziału – dowozy posiłków i zakupów – Stokrotka na start

  • 10 000 – 20 000 zł/mies. brutto

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Samozatrudnienie

  • Łódź, Łódzkie

  • Kadra kierownicza

  • Rekrutacja online

  • Specjalne wymagania: Brak

Opis

Masz apetyt na sukces w biznesie? Skorzystaj z odpornego modelu biznesowego i zrealizuj marzenie o własnej firmie na szybko rosnącym rynku. W Stava zajmujemy się dowozami posiłków z restauracji i zakupów ze sklepów. Otwieramy kilka oddziałów miesięcznie w całej Polsce. Nie czekaj aż ktoś Cię wyprzedzi i załóż własną firmę gastro-kurierską w Łodzi! Gwarantujemy Ci na start dużego klienta oddziału – sklep sieci Stokrotka!

O firmie

Stava istnieje od 2014 roku. Specjalizujemy się w profesjonalnym dowozie posiłków z restauracji i zakupów ze sklepów oraz drogerii. Jesteśmy liderem rynku – mamy ponad 30 oddziałów w całej Polsce i kilka kolejnych w trakcie uruchamiania. Realizujemy tysiące dostaw dziennie i miliony dowozów rocznie. Regularnie otwieramy kolejne oddziały.

Jesteśmy kluczowym partnerem m.in. dla McDonald’s, sieci Stokrotka, Decathlon, Pizza Hut, Burger King, KFC, Sphinx i North Fish.

Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców oraz Związku Pracodawców HoReCa – będących gwarantem najwyższych standardów uczciwości i przejrzystości zasad współpracy jakie stosujemy.

Co zyskujesz dzięki współpracy z nami

 

  • Zyski już przy małej skali – oddział może zarabiać już od 30 dowozów dziennie. Dzięki temu zyski można osiągać od samego początku współpracy. Następnie rosną one proporcjonalnie do skali działania, która wynika wprost z zaangażowania w jakość świadczonych usług.
  • Największych klientów sieciowych – ponieważ najlepsi współpracują ze Stavą (m.in. McDonald’s Pizza Hut, KFC, Burger King, Sphinx, Decathlon, Stokrotka). Na start oddziału w Łodzi gwarantujemy dużego klienta – sklep sieci Stokrotka.
  • Duży potencjał rozwoju – każdy oddział to potencjał rzędu kilkunastu – kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznego zysku. Najlepsi Partnerzy mają możliwość obejmowania większych obszarów miasta lub kolejnych, sąsiadujących miejscowości.
  • Najlepsze na rynku narzędzia – posiadamy unikalne narzędzia IT, które automatyzują kierowanie kurierami oraz administrację oddziałem. Optymalizują logistykę redukując znacząco ilość potrzebnych kurierów. Chociaż na pierwszy rzut oka różne rozwiązania wydają się podobne, to jak zwykle “diabeł tkwi w szczegółach”. Umów się na rozmowę i przekonaj się sam, dlaczego to właśnie nasi franczyzobiorcy prowadzą zyskowne, rosnące biznesy, oferując restauracjom koszty średnio o 20% niższe niż zatrudnianie własnych kurierów.
  • Sprawdzony know-how – mamy 6 lat doświadczenia, ponad 20 osobowy zespół ludzi w centrali z ogromną wiedzą, doświadczeniem i międzynarodowymi patentami na koncie oraz unikalny know-how. Dzięki niemu to właśnie nasi partnerzy osiągają sukcesy na trudnym rynku kurierskim, a najlepsi klienci regularnie wybierają nas do współpracy.
  • Zaufanie klientów – Stava jest liderem rynku, dobrze rozpoznawalnym przez restauratorów i sieci sklepów. Od początku funkcjonowania stawiamy na najwyższe standardy – jak np. podgrzewane torby, rezygnacja z rowerów i wożenia posiłków w plecakach. Opracowane przez nas na czas epidemii procedury bezpieczeństwa ujęte w Kodeksie Dobrych Praktyk Bezpiecznego Dowozu Posiłków stały się standardem oficjalnie rekomendowanym przez Główny Inspektorat Sanitarny. Do akcji #bezpiecznedowozy, której jesteśmy pomysłodawcą i inicjatorem, dołączyli najważniejsi gracze rynku gastronomicznego i codziennie przybywają kolejni – www.bezpiecznedowozy.pl
  • Bezpieczeństwo – wynikające ze współpracy ze sprawdzonym partnerem o największym doświadczeniu i renomie.

Czego oczekujemy od Ciebie

  • Zamieszkania na miejscu – musisz mieszkać nie dalej niż 30 minut drogi od miejsca prowadzenia oddziału.
  • 100% zaangażowania – prowadzenie oddziału będzie musiało być Twoim jedynym zajęciem. Nie podejmujemy współpracy z partnerami zaangażowanymi w inne biznesy lub pracę. Wyjątkiem jest sytuacja, jeżeli prowadzisz tradycyjną firmę kurierską i rozwozisz paczki.
  • min. 20 tys. zł na kapitał obrotowy – który nie może pochodzić z pożyczki, ani dotacji. To kapitał, który zabezpieczy Cię finansowo przez pierwsze tygodnie funkcjonowania oddziału. Oprócz tego, potrzebujesz środków na zakup sprzętu, najem samochodów i inne wydatki związane z rozpoczęciem działalności. Te środki możesz pozyskać z kredytu czy dofinansowania. Pomożemy Ci złożyć odpowiednie wnioski o dofinansowanie.
  • Wysokich standardów – stosujemy najwyższe standardy i nie idziemy na kompromisy. Jeżeli lubisz “chodzić na skróty”, nie odnajdziesz się dobrze w naszej organizacji.
  • Gotowości do ciężkiej pracy i “ubrudzenia sobie rąk”. Partnerzy Stava odnoszą największe sukcesy w naszej branży, ale uczciwie na nie zapracowali. Są zawsze efektem dużego zaangażowania i gotowości do wzięcia pełnej odpowiedzialności za efekty swoich działań.

Aby zobaczyć materiały wideo, oraz zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi naszej działalności wejdź na stronę: franczyza.stava.pl

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego otrzymasz na podany adres mailowy wiadomość, w której znajdziesz prospekt informacyjny, oraz link do ankiety. Po jej wypełnieniu skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 1-2 dni roboczych, w celu umówienia rozmowy.

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij