Opis stanowiska pracy
• Realizacja projektów wdrożeniowych.
• Wsparcie serwisowe dla użytkowników systemu.
• Okresowe szkolenia użytkowników.
Wymagania
Profil kandydata:
• Doświadczenie w pracy na stanowisku helpdesk/serwisant/wdrożeniowiec.
• Orientacja na klienta.
• Dobra organizacja pracy.
• Samodzielność.
• Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
• Umiejętność tworzenia prostych zapytań SQL.
• Podstawowa znajomość baz danych Firebird i/lub Oracle.
• Znajomość branży farmaceutycznej lub medycznej.
Prezentacja firmy
KAMSOFT- dostawca oprogramowania dla rynku zdrowia i pokrewnych, to:
30 lat tradycji
700 specjalistów IT
13 oddziałów w Polsce
2 oddziały zagraniczne
10 Spółek Zależnych
300 Partnerów Handlowych
Jeżeli informatyka – to Twoja pasja, a praca – to dla Ciebie przyjemność, oferujemy Ci wieloletnie i stabilne zatrudnienie, ambitne wyzwania, szkolenia, możliwość uczenia się od najlepszych, udziały w konferencjach, a przede wszystkim przyjazną atmosferę pracy.
Dołączając do nas:
– znajdziesz ludzi z pasją o otwartych umysłach, którzy chętnie dzielą się wiedzą,
– będziesz pracować w zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera,
– rozwiniesz swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach.
Dodatkowo zatroszczymy się o:
– Twoje zdrowie (ubezpieczenie zdrowotne, szczepienia, akcje prozdrowotne),
– Twoją kondycję (dofinansowanie do sportu i rekreacji, karty MultiSport, turnieje sportowe),
– Twoją rozrywkę (imprezy integracyjne, wyjazdy na narty, kręgle, imprezy taneczne).
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/05/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy:
- docelowo na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Premie, dodatki:
- premie kwartalne
- Branża / kategoria:
- Praca IT – Konsulting , Praca Obsługa klienta
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta