„Dzięki Twojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!”

Koordynator (k/m) ds. technicznych, Facility Management

Miejsce pracy: Wrocław

Twoje zadania

  • Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych
  • Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert
  • Organizacja kontroli technicznych
  • Kontrola technicznego wyposażenia obiektu
  • Raportowanie do centrali w Niemczech
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacji nieruchomości
  • Tworzenie długofalowych kontaktów z usługodawcami i partnerami handlowymi
  • Kontakt z naszymi najemcami
  • Controlling okresów gwarancyjnych i odbiorów
  • Przebudowa naszych nieruchomości komercyjnych
  • Kontrola faktur i ich zatwierdzanie

Oferujemy

  • Karta Multisport
  • Pakiet medyczny
  • Praca w stale rozwijającej się, międzynarodowej firmie
  • Pewne miejsce pracy, niezależne od sytuacji rynkowej
  • Nowoczesne i innowacyjne biuro oraz ergonomiczne stanowiska

Twój profil

  • Ukończone techniczne studia wyższe lub technikum
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz kontaktach z klientami
  • Doświadczenie w bieżącym utrzymywaniu nieruchomości
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • Dobra znajomość oprogramowania MS w szczególności Excela
  • Szkolenie odbędzie się przez okres ok. 3 miesięcy w centrali firmy w Niemczech.
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić