Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Koordynator zespołu ds. kontaktu z klientem

Miejsce pracy: Katowice

7-6-63557

Naszym Klientem jest wiodąca firma z branży medycznej, świadcząca wysokospecjalistyczne usługi, skupiająca wokół siebie unikalny zespół ekspertów w dziedzinie diagnostyki obrazowej.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynatora zespołu ds. kontaktu z klientem
Zakres obowiązków:
– organizacja i nadzór nad wysokim poziomem jakości obsługi pacjentów (koordynacja kanału rozmó telefonicznych i umawiania za pośrednictwem aplikacji online),
– kluczowy udział w zarządzaniu procesami „call center” w celu zwiększania utrzymania adekwatnej efektywności,
– tworzenie i aktualizacja standardów obsługi pacjenta w zakresie kontaktu zdalnego,
– dostosowywanie narzędzi obsługi online do aktualnych potrzeb rynkowych (współpraca z innymi działami firmy),
– odpowiedzialność za realizację wskaźników jakościowych (również w obszarze rejestracji stacjonarnych) – analiza i wdrażanie działań usprawniających,
– współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem medycznym w obszarze nadzoru dostepności usług,
– przygotowywanie zestawień i raportów w zakresie zarządzanego obszaru,
– prowadzenie monitoringów jakości komunikacji w różnych kanałach.

Wymagania:
– min. 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi pacjenta/klienta,
– wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, empatia i odpowiedzialność,
– biegła znajomość języka angielskiego,
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
– doświadczenie w pracy w obszarze opieki zdrowotnej będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:
– stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia – UOP,
– ciekawa i pełna wyzwań praca w ambitnym zespole – w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
– pakiet świadczeń dodatkowych (możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego),
– możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji zawodowych.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić