Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Miejsce pracy: Poznań

4-6-61914

Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy z sektora SSC, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku będzie pracował w zespole HR ds. pierwszego kontaktu z pracownikami i administracji danych. Do codziennych zadań takiej osoby będzie nalezało m.in:
– Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu HR ds. pierwszego kontaktu i administracji danych i z pracownikami firmy w Niemczech.
– Wspieranie drogą telefoniczną i mailową pracowników i managerów na terenie Niemiec w zakresie zapytań z obszaru HR.
– Budowanie partnerskiej relacji z klientem opartej na transparentnej komunikacji
– Monitorowanie wyników zespołu w oparciu o SLA oraz zdefiniowane KPI
– Organizowanie pracy własnej i zespołu oraz optymalne zarządzanie zadaniami
– Odpowiedzialność za motywowanie zespołu, wspieranie go w nieustającym rozwoju
– Dbanie o najwyższą jakość dostarczanego serwisu, identyfikowanie błędów, optymalizowanie procesów i skuteczne wdrażanie zmian
– Współpraca z managerem i regularne raportowanie efektów pracy zespołu

Wymagania:
– Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1 / C2)
– Doświadczenie w pracy w obszarze HR bądź obsługi klienta np. w call center
– Znajomość procesów HR i tzw. dobrych praktyk
– Wysoce rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
– Decyzyjność i umiejętność rozwiązywania problemów
– Skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu
– Otwartość, elastyczność i chęć nieustannego rozwoju zawodowego

Korzyści:
– Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
– Bogaty pakiet świadczeń takich jak ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta fitness, bony na lunch, dofinansowanie do wakacji (więcej informacji poniżej)
– Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze HR oraz możliwość stania się częścią inspirującego i przyjaznego zespołu HR
– Elastyczne godziny pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7.00 – 18.00 (brak pracy w weekendy)
– Home office do końca obowiązywania obostrzeń związanych z pandemią.
– Nowoczesne środowisko pracy w Marcelińska Office Park

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij