Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Miejsce pracy: Poznań

4-6-61914

Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy z sektora SSC, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku będzie pracował w zespole HR ds. pierwszego kontaktu z pracownikami i administracji danych. Do codziennych zadań takiej osoby będzie nalezało m.in:
– Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu HR ds. pierwszego kontaktu i administracji danych i z pracownikami firmy w Niemczech.
– Wspieranie drogą telefoniczną i mailową pracowników i managerów na terenie Niemiec w zakresie zapytań z obszaru HR.
– Budowanie partnerskiej relacji z klientem opartej na transparentnej komunikacji
– Monitorowanie wyników zespołu w oparciu o SLA oraz zdefiniowane KPI
– Organizowanie pracy własnej i zespołu oraz optymalne zarządzanie zadaniami
– Odpowiedzialność za motywowanie zespołu, wspieranie go w nieustającym rozwoju
– Dbanie o najwyższą jakość dostarczanego serwisu, identyfikowanie błędów, optymalizowanie procesów i skuteczne wdrażanie zmian
– Współpraca z managerem i regularne raportowanie efektów pracy zespołu

Wymagania:
– Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1 / C2)
– Doświadczenie w pracy w obszarze HR bądź obsługi klienta np. w call center
– Znajomość procesów HR i tzw. dobrych praktyk
– Wysoce rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
– Decyzyjność i umiejętność rozwiązywania problemów
– Skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu
– Otwartość, elastyczność i chęć nieustannego rozwoju zawodowego

Korzyści:
– Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
– Bogaty pakiet świadczeń takich jak ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta fitness, bony na lunch, dofinansowanie do wakacji (więcej informacji poniżej)
– Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze HR oraz możliwość stania się częścią inspirującego i przyjaznego zespołu HR
– Elastyczne godziny pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7.00 – 18.00 (brak pracy w weekendy)
– Home office do końca obowiązywania obostrzeń związanych z pandemią.
– Nowoczesne środowisko pracy w Marcelińska Office Park

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić