Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/3038

Obowiązki:

· weryfikacja i księgowanie faktur towarowych oraz kosztowych,

· współpraca z kontrahentami w zakresie obsługi rozrachunków,

· rozliczanie i uzgadnianie sprzedaży zarejestrowanej w systemie POS

· uzgadnianie kont bilansowych,

· księgowanie i uzgadnianie transakcji dotyczących środków trwałych

· wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca

· wsparcie w przygotowywaniu deklaracji VAT

· walidacja oraz dbanie o właściwe ustawienia systemu ERP w ramach obsługiwanych obszarów

· udział w projektach międzynarodowych polegających na ciągłym usprawnianiu wdrożonego systemu ERP

· tworzenie i aktualizowanie „How To Guide”

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie – A2 – niższy średnio zaawansowany, w piśmie – B1 – średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż – lata: 2)
  • PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI
  • Microsoft Excel

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV NA EMAIL

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
8
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić