Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy do spraw księgowy – w zastępstwie z możliwością dalszego zatrudnienia w dziale finansowo-księgowym
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
- opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów księgowych
- dokonywanie analiz wykorzystania środków budżetowych oraz wykonania dochodów budżetowych
- kierowanie pracą podległych pracowników, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
- wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Zielonej Górze należą do kompetencji księgowego
Warunki pracy
Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 w siedzibie urzędu. Narzędzia i materiały pracy – komputer i urządzenia biurowe, nie występują szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, budynek nie posiada podjazdów.
Praca na czas zastepstwa z możliwością pełnego zatrudnienia po okresie zastępstwa.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
– ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku: rachunkowość lub ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
udokumentowane doświadczenie w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:
- Prawo jazdy, kat. B
- wykształcenie wyższe (osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać jeden z poniższych warunków: mieć ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości, lub mieć ukończoną szkołę średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, lub być wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, posiadać praktyczną wiedzę we wskazanym zakresie nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa), znajomość ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej praz prawa zamówień publicznych
- umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania aplikacji pakietu MS Office
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole a także kierowania pracą zespołu
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość prawa pracy i prawa służby cywilnej
- odporność na stres i umiejętność radzenia sobie z presją czasu, dokładność, rzetelność, sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- praktyka/ praca w służbie cywilnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
65-849 Zielona Góra, ul. Browarna 4
Prezentacja firmy
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. Zwiń
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta