Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0410

Obowiązki:

– prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowanie zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków
-dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
-dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
-sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
-opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki
-opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości ,, zakładowego planu kont polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów księgowych
-dokonywanie analiz wykorzystania środków budżetowych oraz wykonania dochodów budżetowych
-kierowanie pracą podległych pracowników, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
– wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Zielonej Górze należą do kompetencji księgowego

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • wyższe (osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać jeden z poniższych warunków: mieć ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości lub mieć ukończoną szkołę średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub być wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów) Kierunek /specjalność: rachunkowość księgowość ekonomiczne Doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie w księgowości Uprawnienia, umiejętności: – znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, posiadać praktyczną wiedzę we wskazanym zakresie nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową ( plany kont, klasyfikacja budżetowa), znajomość ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej oraz prawa zamówień publicznych -Umiejętność sprawnej obsługi komputera -Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole -Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych -Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe -Posiadanie obywatelstwa polskiego -Korzystanie w pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe -Nieposzlakowana opinia – mogą być osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności

Miejsce pracy: Browarna 4, 65-849 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: –

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić