Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/21/0410
Obowiązki:
– prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowanie zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków
-dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
-dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
-sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
-opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki
-opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości ,, zakładowego planu kont polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów księgowych
-dokonywanie analiz wykorzystania środków budżetowych oraz wykonania dochodów budżetowych
-kierowanie pracą podległych pracowników, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
– wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Zielonej Górze należą do kompetencji księgowego
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), brak
Pozostałe wymagania:
- wyższe (osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać jeden z poniższych warunków: mieć ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości lub mieć ukończoną szkołę średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub być wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów) Kierunek /specjalność: rachunkowość księgowość ekonomiczne Doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie w księgowości Uprawnienia, umiejętności: – znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, posiadać praktyczną wiedzę we wskazanym zakresie nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową ( plany kont, klasyfikacja budżetowa), znajomość ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej oraz prawa zamówień publicznych -Umiejętność sprawnej obsługi komputera -Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole -Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych -Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe -Posiadanie obywatelstwa polskiego -Korzystanie w pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe -Nieposzlakowana opinia – mogą być osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Miejsce pracy: Browarna 4, 65-849 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: –
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta