Service Desk Specialist (2nd line)
Miejsce pracy: Warszawa
Dla naszego Klienta – skandynawskiej firmy z sektora prywatnych usług medycznych i ratowniczych, poszukujemy osób na stanowisko:
Service Desk Specialist (2nd line)
Zapraszamy osoby, które nie boją się wyzwań i pracy w międzynarodowym środowisku. W zespole będziesz pracował z osobami z 25ciu krajów i różnorodnych kultur.
Główne obowiązki to:
– 2 linia wsparcia użytkowników w obszarze software (Microsoft) i sieci,
– Wsparcie aplikacji,
– Analiza błędów aplikacji,
– Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.
Wymagania:
– Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
– Znajomość środowiska Microsoft,
– Doświadczenie we wsparciu aplikacji (back office),
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny
– Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.
Korzyści:
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie w firmie o skandynawskiych korzeniach i typowej dla „work life balance” atmosferze pracy,
– Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie,
– Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta