Obsługa Klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Wrocław
Poszukujemy Kandydatów hiszpaństojęzycznych chętnych do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:
Obsługa Klienta z językiem hiszpańskim
Zakres obowiązków:
– odbieranie połączeń przychodzących oraz zapytań mailowych
– udzielanie wspracia merytorycznego i rozwiązywanie problemów
– komunikacja z dostawcami i klientami w zakresie dokumentów
– prace administracyjne (tworzenie raportów, weryfikacja faktur)
Firma zapewnia szkolenie na stanowisko
Wymagania:
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego
– dobre umiejętności organizacyjne i koordynacyjne oraz zdolności analityczne i rozwiązywania problemów
– wykształcenie wyższe
– umiejętność pracy w zespole
– otwartość na ciągłe doskonalenie
– znajomość pakietu MS Office
Korzyści:
– Praca w centrum Wrocławia
– Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu zaawansowania języka obcego
– Międzynarodowe środowisko
– Karta sportowa
– Prywatna opieka medyczna
– Praca pon-pt w godzinach biznesowych 8-16 / 9-17
– Home Office na czas pandemii
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta