– Rekrutacja prowadzona online –
Dla naszego Klienta firmy produkcyjno handlowej, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko Operacyjnego Dyrektora Finansowego.
Operacyjny Dyrektor FinansowyMiejsce pracy: Kalisz
Zadania:
- Odpowiedzialność za kreowanie strategii finansowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją, planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz długoterminowych planów finansowych;
- Nadzór na sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną oraz zgodność procesów z wytycznymi Grupy;
- Dostarczanie informacji finansowych oraz zarządczych niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji, przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji oraz analiz finansowych i biznesowych na potrzeby Zarządu i właściciela;
- Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych, ocena potencjalnych projektów inwestycyjnych i akwizycji;
- Bliska współpraca z obszarem produkcji oraz dyrektorami działów komercyjnych i operacyjnych w celu zapewnienia i poprawy efektywności biznesowej, optymalizacji procesów oraz struktury firmy;
- Bliska współpraca z działami operacyjnymi: rozwój procesów analiz i raportowania zarządczego ze szczególnym uwzględnieniem cyklicznych analiz przychodów i kosztów umożliwiających kompleksowe zrozumienie wyników operacyjnych spółki;
- Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy podległych zespołów, zarządzanie zespołem 15+ osób;
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania: CIMA, ACCA, MBA lub Biegły Rewident;
- Min. 5-7 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, doświadczenie w zarządzaniu finansami na poziomie lokalnym oraz w strukturach korporacyjnych;
- Znajomość przepisów podatkowych, standardów raportowania w oparciu o IAS/IFRS bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego, produkcyjnego, rachunkowości i finansów;
- Praktyczna znajomość systemów klasy ERP oraz doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji podatkowych oraz znajomość zasad oceny projektów inwestycyjnych;
- Doświadczenie w usprawnianiu procesów wewnątrz organizacji, implementacji nowych narzędzi kontrolingowych oraz doświadczenie w zarządzaniu zmianą
- Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych,
- Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
- Doświadczenie w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołem;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta