Partner biznesowy ds. wsparcia Klienta rosyjskojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Dla naszego Klienta, prestiżowej firmy z obszaru produkcyjnego, w związku z rozwojem struktur centrum biznesowego w Katowicach – uruchomiliśmy rekrutację do zespołu dedykowanego obsłudze klientów biznesowych w kontekście procesu realizacji zamówień.
Miejsce pracy: Katowice, (3 dni pracy zdalnej w tygodniu – grafik hybrydowy)
Obowiązki:
– koordynacja procesu realizacji zamówień w ramach przydzielonego sektora produktowego,
– współpraca z działami wewnątrz organizacji oraz odpowiadanie na pytania Klientów odnoszące się do dostępności produktów, stanów magazynowych, cen katalogowych,
– administrowanie i dbanie o wysoką jakość danymi w systemie SAP,
– proaktywna komunikacja z Klientem, dostarczanie odpowiednich informacji o potencjalnych możliwościach zapobiegania opóźnieniom.
Wymagania:
– biegła znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego,
– doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku rosyjskim i angielskim,
– doświadczenie w pracy w środowisku SSC/BPO,
– proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
– znajomość systemu SAP – mile widziana.
Korzyści:
– dołączenie do międzynarodowej organizacji będącej rynkowym liderem w swojej branży,
– udział w procesie transition,
– stabilność zatrudnienia z przejrzystą ścieżką kariery,
– szeroka ekspozycja na kontakt w języku angielskim i rosyjskim,
– samodzielne stanowisko z realną możliwością wpływu na procesy logistyczne,
– atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta