Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika.Znajomość i obsługa programu Płatnik oraz ZUS PUE
Powadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla pracowników klientów biura rachunkowego.Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywaniem list płac
Sporządzanie dokumentacji zasiłkowej do ZUS.Rozliczanie ewidencji czasu pracy.Przygotowywanie miesięcznych deklaracji ZUS, PIT, PFRON.
Weryfikacja terminów ważności Orzeczeń lekarskich i szkoleń BHP.
Nadzór na terminami zawartych umów o pracę. Sporządzanie umów cywilno-prawnych oraz naliczanie wynagrodzeń w oparciu o obowiązujące przepisy. Obsługa kadrowo-placowa małych i średnich firm – klientów biura

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Doświadczenie w zawodzie (wymagany staż – lata: 1)

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w naliczaniu wynagrodzeń Znajomość zasad naliczania wynagrodzeń z umowy o pracę Znajomość zasad naliczania wynagrodzeń z umów cywilno-prawnych Znajomość przepisów z zakresu: a) PDOF, b) Ubezpieczeń społecznychc) Prawa pracy Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziana znajomość programu OPTIMA COMARCH

Miejsce pracy: Węgierska 13, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Skierowanie z PUP lub C.V na maila : silver@post.pl

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

 

Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić