Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika.Znajomość i obsługa programu Płatnik oraz ZUS PUE
Powadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla pracowników klientów biura rachunkowego.Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywaniem list płac
Sporządzanie dokumentacji zasiłkowej do ZUS.Rozliczanie ewidencji czasu pracy.Przygotowywanie miesięcznych deklaracji ZUS, PIT, PFRON.
Weryfikacja terminów ważności Orzeczeń lekarskich i szkoleń BHP.
Nadzór na terminami zawartych umów o pracę. Sporządzanie umów cywilno-prawnych oraz naliczanie wynagrodzeń w oparciu o obowiązujące przepisy. Obsługa kadrowo-placowa małych i średnich firm – klientów biura
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Doświadczenie w zawodzie (wymagany staż – lata: 1)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania:
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w naliczaniu wynagrodzeń Znajomość zasad naliczania wynagrodzeń z umowy o pracę Znajomość zasad naliczania wynagrodzeń z umów cywilno-prawnych Znajomość przepisów z zakresu: a) PDOF, b) Ubezpieczeń społecznychc) Prawa pracy Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziana znajomość programu OPTIMA COMARCH
Miejsce pracy: Węgierska 13, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Skierowanie z PUP lub C.V na maila : silver@post.pl
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta