Pracownik Działu Obsługi Klienta – Wsparcie techniczne (helpdesk)

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Kalisz, Wielkopolskie

Opis

Wsparcie techniczne oraz obsługa posprzedażowa. Rozpatrywanie zgłoszeń serwisowych, udzielanie informacji technicznych na temat specyfikacji produktów elektronicznych, pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Praca w oparciu o pocztę e-mail i centralę telefoniczną (infolinia przychodząca).

Lokalizacja: Kalisz

Oferujemy:

• pracę w młodym i doświadczonym zespole

• pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach

• zatrudnienie na etat na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)

• możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu doświadczonych specjalistów

 

Oczekujemy:

• wysokich umiejętności komunikacyjnych

• bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (praca w różnych systemach)

• bardzo dobrej organizacji pracy własnej

• dobrej znajomości j. angielskiego

• chęci do nauki

Mile widziane:

• doświadczenie w obsłudze klienta

Brzmi ciekawie?

Zaaplikuj jeszcze dzisiaj załączając swoje CV wraz z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Firma LetMeRepair Poland istnieje na rynku od ponad 14 lat i ciągle się rozwija. Zaufało nam wielu klientów – znanych producentów elektroniki użytkowej oraz dystrybutorów, posiadających swoje siedziby w Polsce jak i na terenie Europy.

https://www.letmerepair.pl/

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij