Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny do spraw obsługi prawnej w Wydziale Prawnym, Nadzoru i Kontroli

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opiniuje uchwały organów samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
  • udziela porad i konsultacji prawnych na rzecz Wojewody i Wydziałów Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego,
  • wydaje opinie dotyczące umów cywilno-prawnych zawieranych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego,
  • wykonuje zadania związane z zastępstwem procesowym Skarbu Państwa, Wojewody i Dyrektora Generalnego w sprawach sądowych i sądowo- administracyjnych,
  • opiniuje pod względem prawnym projekty aktów prawnych Wojewody,
  • współpracuje przy opiniowaniu projektów aktów prawnych naczelnych i centralnych organów administracji publicznej

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, II piętro, budynek A, praca na terenie Urzędu- 40 godzin tygodniowo, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, kontakty z: przedstawicielami samorządu terytorialnego, interesantami, organami wymiaru sprawiedliwości, administracją zespoloną i niezespoloną.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

    • List motywacyjny podpisz odręcznie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z obsługą prawną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wpis na listę radców prawnych
  • Komunikatywność w mowie i piśmie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wpisu na listę radców prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM.   

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić