Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/21/0528
Obowiązki:
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( m.in. akta osobowe, ewidencja czasu pracy, zasiłki chorobowe),
b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, porozumień zmieniających, wystawianie świadectw pracy itp.,
c) sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy zlecenia, o dzieło ),
d) sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,
e) wystawianie zaświadczeń związanych ze stanowiskiem pracy,
f) prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników oraz szkoleniami w zakresie BHP ,
g) informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach związanych z ich stosunkiem pracy.
h) współpraca z innymi działami w zakresie spraw związanych z prawem pracy i przebiegiem zatrudnienia,
i) wprowadzanie danych z zakresu kadr do systemu informacji oświatowej,
j) sporządzanie sprawozdań statystycznych .
k) prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o instrukcję kancelaryjną,
l) przygotowywanie pism,
m) bieżące obsługa spraw uczniowskich,
n) udzielanie informacji interesantom, obsługa gości.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania:
- wykształcenie wyższe, administracja, ekonomia, prawo, 1 rok doświadczenia
Miejsce pracy: B. Chrobrego 26, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: –
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa , Praca Administracja Publiczna , Praca Administracja / Sekretariat
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta