Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi sekretariatu w Wieloosobowym Stanowisku Wsparcia w Urzędzie Skarbowym w Sokółce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje korespondencję elektroniczną wpływającą do urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej, SZD, e- PUAP. Ewidencjonuje korespondencję wpływającą do urzędu w systemach informatycznych.
  • Prowadzi sprawy w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu, w szczególności dotyczące: gospodarowania mieniem, eksploatacyjno-zaopatrzeniowe, ochrony informacji prawnie chronionych, obronne oraz zarządzania kryzysowego, ochrony informacji prawnie chronionych, ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia, ochrony przeciwpożarowej.
  • Nadzoruje i prowadzi wszelkie sprawy związane z użytkowaniem budynku. Podpisuje w imieniu Naczelnika protokoły przeglądów technicznych wykonywanych w budynku.
  • Prowadzi czynności kancelaryjne, w tym obsługę korespondencji wychodzącej.
  • Gromadzi informacje zarządcze z zakresu funkcjonowania urzędu, działalności analitycznej i prognostycznej oraz sprawozdawczości.
  • Udostępnia pracownikom akta przechowywane w archiwum na podstawie sporządzonych kart udostępniania akt.
  • Prowadzi ewidencję skarg, wniosków i petycji wpływających do urzędu oraz sporządza sprawozdania w tym zakresie. Prowadzi ewidencję oraz koordynuje załatwianie wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

    • praca administracyjno-biurowa,
    • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej , praca wymaga sprawności obu rąk,
    • użytkowanie elektrycznych urządzeń  biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka),
    • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

    • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze   budynku,
    • stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjn-biurowych z obsługą komputera,
    • oświetlenie sztuczne i naturalne,
    • szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    • siedziba urzędu jest budynkiem dwupiętrowym niewyposażonym w windy osobowe,
    • węzeł sanitarny  przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo znajduje się na parterze budynku,
    • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych,
    • przed budynkiem urzędu jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
– ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
– stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

    • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
    • Nabór może być prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów pakietu MS OFFICE
  • Komunikatywność
  • Zdolności organizacyjne
  • Odporność na stres
  • Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
  • W jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzórDz. U. z 2017 r. poz. 423) – dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok.

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić