Opis stanowiska pracy

Twój zakres obowiązków

-Analiza danych w systemie
-Wprowadzanie do systemów niezbędnych informacji
-Kontakt telefonicznym z partnerami biznesowymi

Wymagania

Nasze wymagania

-Bardzo dobrej znajomości j. niemieckiego na poziomie min. B2
-Umiejętności analitycznego myślenia
-Dokładności oraz spostrzegawczości
-Sumienności i zaangażowania w wykonywaną pracę
-Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera

Prezentacja firmy

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Adecco S.A., oraz 100% firmą córką Adecco Business Solutions GmbH. Posiadamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi koncernami, którym oferujemy usługi z branży BPO.

W związku z wieloma projektami realizowanymi w ramach grupy kapitałowej oraz jednostek biznesowych szukamy osoby, która wspierałaby zespół zarządzający w działaniach organizacyjnych. 

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Premie, dodatki:
Bogaty pakiet benefitów – sprawdź!
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Energetyka
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić