Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/21/0551
Obowiązki:
Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych oraz kontynuacja współpracy z dotychczasowymi. Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy. Organizacja transportu, współpraca z firmami spedycyjnymi. Przygotowywanie dokumentów handlowych i celnych.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie – B2 – wyższy średnio zaawansowany, w piśmie – B2 – wyższy średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność
- znajomość j. angielskiego
- dobra znajomość pakietu MS Office, E-Mail
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), brak
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 1] : Ogólna znajomość zagadnień handlu zagranicznego. Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym. [Umiejętność 2] : Mile widziana znajomość programu „sage symfonia”. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: – telefoniczny: 82-564 74 05 – można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: office@kam-pol.pl
Miejsce pracy: Henryka Sienkiewicza 20A, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Informacje dodatkowe
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż – Account Management , Praca Sprzedaż – Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta