Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0551

Obowiązki:

Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych oraz kontynuacja współpracy z dotychczasowymi. Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy. Organizacja transportu, współpraca z firmami spedycyjnymi. Przygotowywanie dokumentów handlowych i celnych.

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie – B2 – wyższy średnio zaawansowany, w piśmie – B2 – wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność
  • znajomość j. angielskiego
  • dobra znajomość pakietu MS Office, E-Mail

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : Ogólna znajomość zagadnień handlu zagranicznego. Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym. [Umiejętność 2] : Mile widziana znajomość programu „sage symfonia”. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: – telefoniczny: 82-564 74 05 – można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: office@kam-pol.pl

Miejsce pracy: Henryka Sienkiewicza 20A, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż – Account Management , Praca Sprzedaż – Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić