Rekrutacje zostały zakończone

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0120

Obowiązki:

Naliczanie wynagrodzeń, PPK, PFRON, rozliczenia z ZUS i urzędem skarbowym, składanie deklaracji, tworzenie umów dla pracowników i przygotowywanie innej dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie rejestru faktur kosztowych, prowadzenie rejestru ważności BHP i badań medycznych, psychologicznych, stała współpraca z działem księgowości i zarządem w Irlandii celem tworzenia zestawień i składania wyjaśnień.

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie – B1 – średnio zaawansowany, w piśmie – B1 – średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : samodzielność na stanowisku w naliczaniu wynagrodzeń, ZUS i podatków [Umiejętność 1] : obsługa programu kadrowo-płacowego np: Enova, Gratyfikant, obsługa płatnika.

Miejsce pracy: Zdrojowa 49/4, 87-720 Ciechocinek, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja Publiczna , Praca Administracja / Sekretariat

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij