HRK S.A.

– Rekrutacja prowadzona online –

W związku z dynamicznym rozwojem działu Payroll Consulting poszukujemy Specjalisty ds. Kadr.

Specjalista ds. KadrMiejsce pracy: Inowrocław

Zadania:

  • kompleksowa obsługa kadrowa pracowników;
  • wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym;
  • przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem;
  • monitorowanie absencji i ewidencji i rozliczanie czasu pracy;
  • sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON;
  • współpraca z zewnętrznym vendorem w zakresie przekazywania danych do listy płac oraz ich kontrola
  • monitorowanie zmian w prawie i ich implementacja w spółce.

Wymagania:

  • praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • 4 – letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr;
  • umiejętność analiz danych płacowych i wyjaśniania wartości na listach płac;
  • doświadczenie w przygotowywaniu oraz wyjaśnianiu wymaganych prawem dokumentów dla pracowników;
  • znajomość problematyki czasu pracy;
  • mile widziana znajomość komputerowego systemu kadrowo-płacowego TETA;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • bardzo duża samodzielność;
  • bardzo dobra organizacja i dyscyplina prac;
  • duże zdolności interpersonalne;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy odpowiedzialną i samodzielną pracę w  miłej atmosferze oraz możliwość rozwoju w stabilnej firmie.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Przegląd pracy

HRK S.A.

– Rekrutacja prowadzona online –

W związku z dynamicznym rozwojem działu Payroll Consulting poszukujemy Specjalisty ds. Kadr.

Specjalista ds. KadrMiejsce pracy: Inowrocław

Zadania:

  • kompleksowa obsługa kadrowa pracowników;
  • wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym;
  • przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem;
  • monitorowanie absencji i ewidencji i rozliczanie czasu pracy;
  • sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON;
  • współpraca z zewnętrznym vendorem w zakresie przekazywania danych do listy płac oraz ich kontrola
  • monitorowanie zmian w prawie i ich implementacja w spółce.

Wymagania:

  • praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • 4 – letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr;
  • umiejętność analiz danych płacowych i wyjaśniania wartości na listach płac;
  • doświadczenie w przygotowywaniu oraz wyjaśnianiu wymaganych prawem dokumentów dla pracowników;
  • znajomość problematyki czasu pracy;
  • mile widziana znajomość komputerowego systemu kadrowo-płacowego TETA;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • bardzo duża samodzielność;
  • bardzo dobra organizacja i dyscyplina prac;
  • duże zdolności interpersonalne;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy odpowiedzialną i samodzielną pracę w  miłej atmosferze oraz możliwość rozwoju w stabilnej firmie.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić