Specjalista ds. Marketingu/Planowania sprzedaży

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Łowicz, Łódzkie

Opis

ITV Media Sp. z o.o. to jeden z największych w centralnej Polsce lokalnych operatorów telekomunikacyjnych, który świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla osób prywatnych, firm oraz instytucji państwowych. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 15 lat, ciągle dynamicznie się rozwijając. Oferujemy usługi dostępu do Internetu, telewizji światłowodowej oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Dostarczamy nasze usługi dla wielu tysięcy abonentów, których grono ciągle powiększamy dostosowując ofertę do szybko rozwijającego się rynku telekomunikacyjnego świadcząc najnowocześniejsze usługi. Nasza strategia to stałe dążenie do dalszego rozwoju, zarówno technologicznego, jak i terytorialnego, co przybliża nas do spełnienia misji czyli dotarcia do jak największej liczby odbiorców z obsługiwanego terenu. Do liczącego ponad 60 osób zespołu poszukujemy osoby interesującej się marketingiem, sprzedażą, lubiącą nowe technologie, chętnej do podejmowania nowych wyzwań, której osiąganie założonych celów sprawia dużą satysfakcję. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds, Marketingu/Planowania sprzedaży Miejsce pracy: Łowicz Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Planowanie, nadzór i realizacja kampanii marketingowych (wybór odpowiednich kanałów online i offline, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów). Stała analiza rynku i trendów sprzedaży, kategorii i przedstawianie rekomendacji działań marketingowo-sprzedażowych. Analiza bieżącej sprzedaży i planowanie odpowiednich działań wspierających działy sprzedaży. Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i proponowanie na ich podstawie działań sprzedażowych i marketingowych. Budowanie silnej pozycji marki i wizerunku firmy. Analizę danych marketingowych, w tym wyników kampanii, współczynników konwersji i ruchu online – w celu ulepszenia przyszłych strategii i kampanii marketingowych, Jesteś idealnym Kandydatem (ką), jeśli posiadasz: doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych dla marek i planów działań marketingowych znajomość dobrych praktyki pracy w średnich i dużych firmach wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, zarządzania, sprzedaży lub pokrewne. dobra znajomość zagadnień technicznych z dziedziny nowych technologii, telekomunikacji i informatyki; doświadczenie w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej i działaniach online. doskonała znasz pakiet MS office,  jesteś skuteczny(a), konsekwentny(a) i nastawiony(a) na realizację celów. posiadasz zalety jak komunikatywność, otwartość i kreatywność w działaniu. jest zaangażowany(a), odpowiedzialny(a), konsekwentny(a) i samodzielny(a) w realizacji powierzonych zadań. potrafisz bardzo dobrze organizować pracę własną oraz nadawać priorytety powierzonym zadaniom. Pracując z nami, otrzymasz: dołączenie do stale rozwijającego się dynamicznego zespołu sprzedaży, doskonałą atmosferę pracy, wsparcie współpracowników,  odpowiedzialną rolę z dużym polem do wykorzystania własnych pomysłów i inicjatyw długofalową współpracę przy dalszym rozwijaniu kanałów sprzedaży możliwość samorealizacji, stabilne zatrudnienie (umowa o pracę), niezbędne narzędzia pracy benefity (usługi multimedialne), atrakcyjne ubezpieczenie PS. Pamiętaj, aby w swoim życiorysie zamieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij