Specjalista ds. Obsługi klienta i sklepu internetowego – wysokie wynagrodzenie!

Miejsce pracy: Poznań

Potrzebujesz zmiany?

Świetnie to rozumiemy! Mamy dla Ciebie ofertę, zostań naszym Specjalistą ds. Obsługi klienta oraz sklepu internetowego.

Postaw na swój rozwój i zdobądź nowe kompetencje!

Nie wymagamy doświadczenia-  wszystkiego Cię nauczymy! Jeśli masz chęci do pracy w systemie dwuzmianowym (mogą zdażyć się soboty pracujące) – to szukamy Ciebie!

Nowe wyzwania nie są Ci straszne? Sprawdź za co będziesz odpowiedzialny!

Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:

  • bezpośrednia obsługa klienta;
  • realizacja zamówień sklepu internetowego;
  • przeprowadzanie inwentaryzacji.

Zobacz co możemy ci zaoferować!

Stabilność – z nami współpracujesz w oparciu o umowę o pracę!

Wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia- od 3 000 do 4 000 zł/brutto.

Pracę w systemie dwuzmianowym (7:45- 15:45; 11:30-19:30) – znajdziesz czas dla siebie i rodziny!

Liczne benefity: dofinansowanie do karty Multisport bądź nauki języka obcego, możliwość wzięcia pożyczki pracowniczej czy wypożyczenia firmowego auta.

Benefity:

  • Elastyczne godziny pracy
  • Świetna lokalizacja
  • Przyjazna Atmosfera
  • Sprzęt do pracy
  • Umowa o pracę
  • Rozwój
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić