Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/4397

Obowiązki:

Do zadań należeć będą m.in.:
• wspieranie działu handlowego w realizacji procesu sprzedaży
• nawiązywanie kontaktów z klientami
• przygotowanie materiałów ofertowych, prezentacja nieruchomości
• obsługa spraw administracyjno- biurowych
• monitorowanie rynku deweloperskiego
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów

Wymagania:

 

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Kontakt: e-mail: wkucab@inzynieria.rzeszow.pl. Wynagrodzenie zależne od stażu pracy i doświadczeniaNasze wymagania:• dobra organizacja pracy, otwartość i komunikatywność,• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,• umiejętność pracy w zespole,• umiejętność pracy w środowisku OFFICE,• samodzielność w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur• prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy: Podkarpacka 59A, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

 

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż – Przedstawiciele handlowi
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić