Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego- j. hiszpański (rekrutacja online)
Miejsce pracy: Katowice
Dla naszego Klienta wspieramy rozwój centrum Usług Wspólnych dedykowanego do opieki nad procesami biznesowymi prowadzonymi przez europejskie jednostki firmy. Aktualnie budujemy zespól dedykowany do kontaktu z klientami biznesowymi rynku hiszpańskiego.
Miejsce pracy: Katowice
Główne zadania na stanowisku:
– monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień i odpowiadanie na zapytania klientów,
– administrowanie danymi w systemie, dbanie o ich wysoką jakość,
– zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta biznesowego (telefonicznie i mailowo),
– codzienna współpraca z wewnętrznymi pracownikami firmy,
– odpowiadanie na zapytania klientów zgodnie ze standardami,
– budowanie dobrego wizerunku firmy.
Wymagania:
– bardzo dobry poziom języka hiszpańskiego,
– dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
– wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
– doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku obcym,
– proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
– znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
– możliwość dołączenia do rozwijających się struktur Centrum Usług Wspólnych firmy z sektora produkcyjnego,
– stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie lidera w swojej branży,
– realny wpływ na przebieg procesów,
– ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
– potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta