Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Katowice
NR REF.: DST/13/2021
DLACZEGO TO WAŻNE STANOWISKO?
Twoja praca realnie wpływa na rozwój edukacji w Polsce. To dzięki Tobie nauczyciele i dyrektorzy w polskich szkołach mogą pracować efektywniej, a w czasie pandemii uczniowie bez problemów mogą uczyć się w domach.
CO BĘDZIESZ U NAS ROBIĆ?
- finalizować sprzedaż systemów informatycznych dla szkół po prezentacjach handlowców
- umawiać spotkania naszych handlowców z dyrektorami szkół (spotkania handlowe, wdrożeniowe, serwisowe)
- wykonywać tzw. zimne telefony i powiększać naszą bazę klientów
- negocjować warunki współpracy
- budować relacje z obecnymi klientami firmy
CZEGO SZUKAMY U KANDYDATÓW?
- umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania
Jeśli dodatkowo posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta – jesteś kandydatem idealnym!
JAK PRACUJEMY?
- pracujemy dla sektora publicznego – naszymi klientami są dyrektorzy szkół
- proponujemy umowę o pracę
- pracujemy od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę, później masz czas dla siebie 🙂
- w standardzie karta Multisport, j. angielski, bezpłatny parking, wolontariat pracowniczy itd.
- a gdy wszystko wróci do normy (po pandemii) – w czwartki gramy w siatę!
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?
- Wyślij nam swoje CV
- Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną online.
- Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie online, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego.
- Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym.
- I na koniec decyzja – Twoja i nasza.
Zainteresowany/a?
DOŁĄCZ DO NAS I ZOSTAŃ CZĘŚCIĄ LIBRUSA!
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta