Specjalista ds. zamówień i obsługi klienta z j. niemieckim

Location: Poznań

Jeżeli jesteś nastawiony na klienta i jego kompleksową obsługę, lubisz rozmawiać i ustalać szczegóły, a dodatkowo chcesz podjąć pracę , w której będziesz miał możliwość pracy z systemami – Aplikuj!

Twoje zadania:

  • Bieżący kontakt ze Spółką niemiecką w związku z ustalaniem zamówień zakupowych;
  • Negocjowanie i uzgadnianie terminów dostaw dla Spółki w Niemczech;
  • Zarządzanie i administrowanie zamówieniami, opisywanie ich w systemie;
  • Kontakt z dostawcami i kontrola terminów;
  • Weryfikacja faktur dla zamówień zakupowych;
  • Raportowanie bezpośrednio do stały kontakt z działem zakupów w Niemczech.

Oczekiwania:

  • Zorientowanie na obługę klienta – kluczowe
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (minimum poziom B2);
  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w obszarze zakupów – mile widziane;
  • Własna inicjatywa, motywacja i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Znajomość systemu SAP i MS Office.

Oferujemy:

  • Bardzo konkurencyjny system wynagrodzenia
  • Pracę w godzinach biurowych
  • Pracę zdalnie oraz w biurze w Poznaniu – gotowość do pracy stacjonarnej
  • umowę o pracę

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij