Opis stanowiska pracy

INTERIMAX należy do grupy HRBC. Jako Agencja Pracy Tymczasowej, realizujemy projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie! Numer certyfikatu agencji: 13276.

 

Aktualnie dla naszego klienta, sieci sklepów będących liderem w sprzedaży pokryć podłogowych i wyposażenia wnętrz, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą jako:

 

SPRZEDAWCA / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

 

Zakres obowiązków:

• Profesjonalna obsługa klienta

• Prezentowanie asortymentu sklepu oraz doradztwo

• Przygotowywanie i wydawanie towaru klientom

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w sieci renomowanych sklepów

• Przyuczenie do wykonywanych zadań

• Pracę w wymiarze pełnego etatu

• Sympatyczna atmosfera pracy

 

 

Wymagania

 

• Doświadczenie na stanowisku sprzedawcy

• Motywacja do pracy

• Uczciwość i rzetelność w wykonywaniu zleconych zadań

• Prawo jazdy kat. B

• Wysoka kultura osobista

 

Zachęcamy do aplikowania, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie!  Zwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić