Stanowisko ds. analiz zarządczych

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Łódź

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności TJO.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji i zarządzania, ubezpieczeń społecznych, obsługi prawnej, ekonomii, analityki statystycznej i finansowej, zarządzania jakością
  • minimum 1 rok stażu pracy ogółem

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, zarządzanie jakością, ekonomia, ekonometria, matematyka)
  • minimum 1 rok pracy związanej z prowadzeniem analiz lub systemem zarządzania jakością

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Excel i MS Outlook na poziomie zaawansowanym)
  • umiejętność wnioskowania statystycznego
  • umiejętność wystąpień publicznych i prezentacji wyników prowadzonych analiz

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • innowacyjną, potrafiącą współpracować, podejmować decyzje oraz rozwiązywać problemy

zachęcamy do składania dokumentów.

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 209/2021
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 28 września 2021 roku.

 

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony – zastępstwa
  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 6 piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić