Opis stanowiska pracy

Firma Zinner PPHU od 1991 r. zajmuje się sprzedażą, serwisem i budową wag elektronicznych i układów wagowo – informatycznych.

Do obowiązków pracownika należy

Instalacja systemów i układów wagowych wag przemysłowych oraz systemów wagowo-informatycznych,
wdrażanie rozwiązań elektronicznych
naprawa elektroniki wagowej,
instalacja i konfigurowanie elektroniki przemysłowej,
wdrażanie nowych technologii,
praca na miejscu i w terenie, nowoczesne technologie, obsługa klienta,

Dowolna forma zatrudnienia i elastyczny czas pracy. Nie koniecznie pełen etat.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
– ogólna wiedza techniczna,
– znajomość techniki mikroprocesorowej – mile widziana,
– znajomość podstaw mechaniki.
– Wykształcenie elektroniczne lub elektryczne.
– Znajomość języka angielskiego dobrze widziana
– Prawo jazdy.
– dobry stan zdrowa,
– dyspozycyjności w pełnym lub określonym wymiarze czasu pracy,
– znajomości programów Microsoft Office,
– zaangażowania, rzetelności i dokładności w wykonywaniu zadań,
– umiejętności pracy w zespole oraz nastawienia na klienta,
– gotowości do podejmowania wyzwań,
– prawa jazdy kat. B.

W zamian oferujemy:

– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– szkolenia w zakresie powierzonych obowiązków
– wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji,
– realizację samodzielnych i odpowiedzialnych zadań,
– współpracę z profesjonalnym i otwartym zespołem,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.

Prześlij nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym i przekonaj nas, że to właśnie Ciebie powinniśmy zatrudnić. Że to właśnie Ciebie potrzebujemy. Że właściwy wybór
to wybór Ciebie.

Prezentacja firmy

Zinner PPHU – rodzinna firma z tradycjami w technologiach XXI w.

Zapewniamy kompleksowe rozwiązania wagowe dla handlu, przemysłu i rolnictwa.
Liczy się dla nas jakość, innowacyjność i efektywność.
Współpracujemy z takimi klientami jak Volkswagen, Bridgestone, P&G czy Delphi.

Doceniamy i szanujemy naszych pracowników. Stale rozwijamy nasze kompetencje i podnosimy jakość świadczonych usług. Podążamy za nowymi technologiami.

Aktualnie poszukujemy osób, które dołączą do naszego zespołu jako:
Pracownik administracyjno-biurowy do działu obsługi klienta

Miejsce pracy: ul.Kopanina, Poznań

W celu zapoznania się z działalnością firmy zapraszamy na naszą stronę http://www.zinner.pl  

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/05/2021
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
3.000,00 zł – 4.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij