Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników (Leroy Merlin Polska)

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Cieszyn, Śląskie

  • Rekrutacja online

Opis

Jeżeli:

  • Posiadasz minimum średnie wykształcenie (preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe);
  • Bardzo dobrze znasz system operacyjny Windows;
  • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365;
  • Posiadasz ogólną znajomość systemu operacyjnego Linux;
  • Posiadasz podstawową znajomość technologii sieciowe;
  • Znasz komunikatywnie język angielski – warunek konieczny;
  • Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (współpraca i efektywna komunikacja);
  • Jesteś nastawiony pro-kliencko – mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta;
  • Jesteś mobilny i posiadasz czynne prawo jazdy kat B (wsparcie sklepów: Cieszyn i Żory)

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów w przyporządkowanych jednostkach firmy;
  • Monitorowanie stanu systemów;
  • Wsparcie realizacji projektów informatycznych;
  • Dobrą komunikację z użytkownikami.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę;
  • Posadę w rozwijającej się międzynarodowej firmie;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na   życie i kartę Multisport;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij