Aplikacje zostały zamknięte

Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników (Leroy Merlin Polska)

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Cieszyn, Śląskie

  • Rekrutacja online

Opis

Jeżeli:

  • Posiadasz minimum średnie wykształcenie (preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe);
  • Bardzo dobrze znasz system operacyjny Windows;
  • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365;
  • Posiadasz ogólną znajomość systemu operacyjnego Linux;
  • Posiadasz podstawową znajomość technologii sieciowe;
  • Znasz komunikatywnie język angielski – warunek konieczny;
  • Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (współpraca i efektywna komunikacja);
  • Jesteś nastawiony pro-kliencko – mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta;
  • Jesteś mobilny i posiadasz czynne prawo jazdy kat B (wsparcie sklepów: Cieszyn i Żory)

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów w przyporządkowanych jednostkach firmy;
  • Monitorowanie stanu systemów;
  • Wsparcie realizacji projektów informatycznych;
  • Dobrą komunikację z użytkownikami.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę;
  • Posadę w rozwijającej się międzynarodowej firmie;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na   życie i kartę Multisport;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić