Aplikacje zostały zamknięte

Opis stanowiska pracy

Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

operator służby kontroli ruchu statków w Inspektoracie Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego – Świnoujście

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dba o utrzymanie bezpieczeństwa ruchu morskiego w obsługiwanym obszarze, za pomocą narzędzi systemu VTS oraz dostępnej informacji, świadczenie serwisu informacyjnego (Information Service) i serwisu organizacji ruchu statków (Traffic Organization Service) zgodnie z wytycznymi Międzynarodowej Organizacji Morskiej.
  • Rozpowszechnia informacje nawigacyjne i hydrologiczno-meteorologiczne, w tym ostrzeżenia zgodnie z wytycznymi Międzynarodowej Organizacji Morskiej.
  • Realizuje w stosunku do statków i obiektów portowych zadania regionalnego punktu kontaktowego.
  • Informuje i uruchamia działania służb kapitanatów portów, Inspekcji Morskiej, Straży Granicznej, innych służb VTS na trasie przepływu statku w przypadku otrzymania zgłoszenia o uchybieniach statku w zakresie bezpieczeństwa nawigacji statku, jego uchybień do wymogów wynikających z ustawy o ochronie żeglugi i portów morskich oraz uchybień do właściwego przekazywania informacji o przewożonych ładunkach niebezpiecznych i zanieczyszczających.
  • Świadczy serwis asysty (Maritime Assistance Services) morskiej zgodnie z wytycznymi Międzynarodowej Organizacji Morskiej.
  • Przekazuje służbom kapitanatów portów wszelkie informacje o ujawnionych niesprawnościach oznakowania nawigacyjnego, przeszkodach dla ruchu statków, incydentach, wypadkach, nagłych zdarzeniach i zarejestrowanych wykroczeniach przeciwko określonemu w przepisach portowych porządkowi portowemu, w celu dalszego procedowania.
  • Prowadzi stały nasłuch radiowy i korespondencję radiową zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Wspomaga przebieg akcji ratowania życia na morzu a w innych sytuacjach awaryjnych, przeprowadza działania zgodnie z procedurami przypisanymi Służbie VTS oraz sporządza raporty do tych procedur.

Warunki pracy

– praca w systemie równoważnym z użyciem komputera powyżej czterech godzin dziennie

– praca z użyciem radiotelefonów i radarów

– brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

– brak przystosowania ciągów komunikacyjnych w budynku dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
– pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.) i list motywacyjny muszą być wlasnoręcznie podpisane.

Wynagrodzenie zasadnicze 4 183,81 zł brutto + dodatek stażowy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

wykształcenie: wyższe o specjalności Inżynieria Ruchu Morskiego lub wyższe i dyplom morski na poziomie operacyjnym w dziale pokładowym lub wyższe i kurs IALA

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia do obsługi urządzeń radiotelefonicznych w służbie morskiej
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętnośc podejmowania szybkich decyzji
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • operatywność
  • znajomość prawa międzynarodowego i krajowego dotyczącego uprawiania żeglugi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dyplomu morskiego na poziomie operacyjnym w dziale pokladowym w przypadku wykształcenia wyższego
  • kopia ukończenia kursu Iala w przypadku wykształcenia wyższego
  • kopia uprawnień do obsługi urządzeń radiotelefonicznych w służbie morskiej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-Co2v dokumenty należy przesłać na adres:

Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić