Specjalista ds. obsługi klienta holenderskojęzycznego – branża techniczna
Miejsce pracy: Katowice
Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja, świadcząca specjalistyczne usługi z obszaru wsparcia zaawansowanych procesów biznesowych. W związku z rozwojem struktur, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalisty ds. obsługi klienta holenderskojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice (rekrutacja zdalna)
Zakres obowiązków:
– obsługa klientów zewnętrznych (drogą telefoniczną i mailową) w kontekście koordynacji działań związanych z zamówieniem – wysyłka, status zamówienia, logistyka,
– zapewnianie wsparcia partnerom biznesowych we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia,
– monitorowanie zamówienia w celu zminimalizowania ryzyka opóźnienia dostaw,
– współpraca z innymi zespołami zajmującymi się np. serwisem urządzeń lub logistyką,
– raportowanie informacji w wewnętrznym systemie ERP.
Wymagania:
– znajomość języka holenderskiego (B2/C1),
– znajomość języka angielskiego (B2),
– umiejętność swobodnego korzystania z MS Excel,
– doświadczenie w obsłudze klienta holenderskojęzycznego mile widziane.
Korzyści:
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
– prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin,
– dodatkowe ubezpieczenie na życie,
– atrakcyjny pakiet socjalny,
– bogaty pakiet szkoleń (szkolenia wstępne, techniczne, rozwijające kompetencje miękkie),
– jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska),
– dostęp do platformy e-learningowej do nauki j. angielskiego,
– pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta