Aplikacje zostały zamknięte

Starszy Specjalista ds. BHP i OŚ

– Międzynarodowa firma produkcyjna z sektora Aerospace

– Lider w swojej branży

– Samodzielne stanowisko, dedykowane dla osoby nastawionej na rozwój

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest firma z międzynarodowym kapitałem z sektora Aerospace.

W związku z rozwojem wewnętrznych struktur, poszukujemy ambitnych i pełnych pasji Kandydatów na stanowisko Starszego Specjalisty ds. BHP i OŚ.

Opis stanowiska

  • Tworzenie i aktualizacja ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
  • Nadzorowanie pomiarów środowiska pracy,
  • Współpraca z kadrą kierowniczą wyższego i średniego szczebla w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa pracowników w zakresie BHP,
  • Wdrażanie projektów umożliwiających zakładowi osiąganie ustalonych celów środowiskowych jak i BHP,
  • Przeprowadzanie oraz tworzenie programów szkoleń z zakresu bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska,
  • Monitorowanie, definiowanie i wdrażanie zmian przepisów prawa oraz wymogów korporacyjnych w zakresie BHP i ochrony środowiska,
  • Współtworzenie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP i zarządzania środowiskiem, w tym wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania wymaganych procedur i instrukcji,
  • Współpraca we wdrażaniu inwestycji i rozwiązań organizacyjno- technicznych mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracowników i minimalizację negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko naturalne,
  • Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP i Ochrony Środowiska na terenie zakładu,
  • Udział w przeprowadzaniu kontroli, inspekcji, audytów w zakresie BHP i OŚ,
  • Prowadzenie dokumentacji BHP i OŚ zgodnie z prawem polskim i wymogami koncernowymi.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie BHP oraz Ochrony Środowiska,
  • 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie BHP w firmie produkcyjnej,
  • Praktyczna znajomość przepisów BHP oraz umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
  • Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej,
  • Umiejętność przygotowywania oraz prowadzenia szkoleń i prezentacji,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność,
  • Zdolność myślenia analitycznego, sprawnej oceny sytuacji oraz planowania.

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet dodatkowych benefitów
Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić