Technik wsparcia IT – Nowy Magazyn DHL

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Żerniki, Wielkopolskie

  • Rekrutacja online

Opis

Zakres zadań na stanowisku:

• Nadzór nad podstawowymi procesami i zadaniami z zakresu technologii informatycznych oraz ich samodzielna obsługa;

• Zapewnienie i utrzymanie prawidłowego funkcjonowania systemów technicznych;

• Wspieranie kluczowych procesów logistycznych;

• Nadzór nad prawidłowym wdrożeniem standardów klienta;

• Udział w analizach awarii sprzętu, oraz wdrażaniu optymalizacji procesów;

• Stała kontrola nad prawidłowością świadczonych usług przez partnerów zewnętrznych.

Oczekiwania:

• Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service/Help Desk;

• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel);

• Doskonała wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych oraz doświadczenie w obszarze zarządzania projektami IT;

• Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie i chęć podjęcia nauki języka niemieckiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);

• Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

• Przyjazne miejsce pracy,

• Realne możliwości rozwoju zawodowego,

• Opieka medyczna,

• Dofinansowanie karty sportowej,

• Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,

• Wczasy pod gruszą,

• Bony świąteczne,

• Obiady za 1zl.

Przegląd ofert pracy

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniałeś hasło

Udostępnij