Aplikacje zostały zamknięte

Technik wsparcia IT – Nowy Magazyn DHL

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Żerniki, Wielkopolskie

  • Rekrutacja online

Opis

Zakres zadań na stanowisku:

• Nadzór nad podstawowymi procesami i zadaniami z zakresu technologii informatycznych oraz ich samodzielna obsługa;

• Zapewnienie i utrzymanie prawidłowego funkcjonowania systemów technicznych;

• Wspieranie kluczowych procesów logistycznych;

• Nadzór nad prawidłowym wdrożeniem standardów klienta;

• Udział w analizach awarii sprzętu, oraz wdrażaniu optymalizacji procesów;

• Stała kontrola nad prawidłowością świadczonych usług przez partnerów zewnętrznych.

Oczekiwania:

• Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service/Help Desk;

• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel);

• Doskonała wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych oraz doświadczenie w obszarze zarządzania projektami IT;

• Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie i chęć podjęcia nauki języka niemieckiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);

• Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

• Przyjazne miejsce pracy,

• Realne możliwości rozwoju zawodowego,

• Opieka medyczna,

• Dofinansowanie karty sportowej,

• Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,

• Wczasy pod gruszą,

• Bony świąteczne,

• Obiady za 1zl.

Przegląd pracy
Strona używa plików Cookies, pliki te potrzebne są do poprawnego jej działania, więcej dowiesz się na stronie polityka prywatności.

Zaloguj się

Zapisz się

Zapomniane hasło

Dzielić