Technik wsparcia IT – Nowy Magazyn DHL
-
Wymiar pracy
Pełny etat
-
Typ umowy
Umowa o pracę
-
Żerniki, Wielkopolskie
-
Rekrutacja online
Opis
Zakres zadań na stanowisku:
• Nadzór nad podstawowymi procesami i zadaniami z zakresu technologii informatycznych oraz ich samodzielna obsługa;
• Zapewnienie i utrzymanie prawidłowego funkcjonowania systemów technicznych;
• Wspieranie kluczowych procesów logistycznych;
• Nadzór nad prawidłowym wdrożeniem standardów klienta;
• Udział w analizach awarii sprzętu, oraz wdrażaniu optymalizacji procesów;
• Stała kontrola nad prawidłowością świadczonych usług przez partnerów zewnętrznych.
Oczekiwania:
• Min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service/Help Desk;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel);
• Doskonała wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych oraz doświadczenie w obszarze zarządzania projektami IT;
• Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie i chęć podjęcia nauki języka niemieckiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
• Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
• Przyjazne miejsce pracy,
• Realne możliwości rozwoju zawodowego,
• Opieka medyczna,
• Dofinansowanie karty sportowej,
• Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
• Wczasy pod gruszą,
• Bony świąteczne,
• Obiady za 1zl.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta