Asystent/ka
Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Miejsce pracy: Breda, Holandia
Zadania:
- umawianie spotkań dyrektora,
- obsługa korespondencji, email,
- przygotowanie zestawień dokumentów i raportów,
- organizowanie podróży służbowych,
- współpraca z firmami partnerskimi i klientami,
- obsługa mediów społecznościowych (FB, Instagram, itp.),
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- załatwianie spraw urzędowych w Holandii.
Wymagania:
- znajomość języka holenderskiego (słowem i pismem),
- wykształcenie min. średnie,
- sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- chęć do pracy i kreatywność,
- samodzielność i profesjonalizm zawodowy,
- odporność na stres,
- znajomość pracy na komputerze.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość pracy na własną działalność gospodarczą),
- wszystkie narzędzia pracy potrzebne do wykonywania zawodu (samochód, notebook, telefon),
- pracę od poniedziałku do piątku – wolne weekendy,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane!
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta