Technik w Dziale Obsługi Klienta
-
3 000 – 3 700 zł/mies. brutto
-
Wymiar pracy
Pełny etat
-
Typ umowy
Umowa o pracę
-
Kraków, Małopolskie
Opis
Jesteśmy rozwijającą się firmą z branży technologicznej, producentem rozwiązań informatycznych KWHotel dla obiektów hotelowych i noclegowych. Nasi współpracownicy to uznane firmy z branży hotelarskiej, jak Booking.com czy Expedia Group. W firmie stawiamy na przystępność i prostotę. Naszym celem jest wspierać naszych klientów w rozwoju ich biznesów.
Do naszego Teamu poszukujemy:
Wsparcia Technicznego
Szukamy osoby:
- komunikatywnej
- otwartej na wyzwania i chętnej do nauki
- wykazującej samodzielność i inicjatywę w działaniu
- pracującej biegle w środowisku Windows
- posiadającej podstawową znajomość baz danych MySQL
- cechującej się wysoką kulturą osobistą i odpornością na stres
- nienaganną dykcją i miłym głosem.
Mile widziane będą:
- status studenta
- doświadczenie w obsłudze klienta.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- obsługa telefoniczna oraz mailowa użytkowników oprogramowania hotelowego
- doradztwo w zakresie usług i produktów firmy
- realizacja wdrożeń systemów rezerwacyjnych zgodnie z ustalonym grafikiem
- konfiguracja synchronizacji zgodnie z ustalonym grafikiem
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Pracując z nami zdobędziesz:
- możliwość zwiększenia zarobków dzięki systemowi premiowemu
- nowe umiejętności
- możliwość rozwoju w wybranej ścieżce
- pracę w centrum Krakowa (okolice Nowego Kleparza; przez najbliższe miesiące ze względu na pandemię – praca zdalna)
- przyjazną atmosferę pracy
- kartę MultiSport oraz opieka zdrowotna LuxMed.
Więcej informacji o nas znajdziesz tutaj: www.kwhotel.pl oraz www.kajware.pl
Aplikuj teraz! Czekamy na Ciebie!
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Dzielić
Facebook
Świergot
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Poczta